(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

کربلایی وحیدشریفی درآباد
(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

(پایگاه اشعارمجالس ترحیم)

کربلایی وحیدشریفی درآباد

بنروبسایت وحیدشریفی


آدرس کانال دوستداران کربلایی وحیدشریفی
vahid_sharifi1@

نوحه ومرثیه مادر

نوحه و مرثیه مادر


سبک:گهواره خالی

....................................................

داد از جدایی،مادر کجایی(2)

................................................

از کف برون شد،صبرو قرارم

دانی که بی تو،طاقت ندارم

از دوری تو،جان می سپارم

دارم هوایت مادرم،مادر کجایی

.................................................

دارم به سینه،درد و ملالی

شد مونس من،افسرده حالی

در خانه مانده،جای تو خالی

جانم فدایت مادرم،مادر کجایی

.............................................

رفتی ز داغت،خون گریه کردم

بر سینه ی من،زد خیمه ماتم

این خانه گشته،بی تو جهنم

گریم برایت مادرم،مادر کجایی

..................................................

از درد هجران،خاموش و سردم

تویی به عالم،دوای دردم

باز آ به پیشم،دورت بگردم

افتم به پایت مادرم،وای از جدایی

.............................................

بنگر به حالم ،من بی قرارم

از دوری تو ،من زار زارم

»ساقی«به قربان مرامت ماه تابان

گردد بلا گردان تو،ای عشق و ایمان

....................................................

شاعر و مداح اهل بیت ذاکر الحسین رسول چهارمحالی

شعربرای فراق مادر

شعربرای فراق مادر


پا به پای غم من پیر شد و حرف نزد

داغ دید از من و تبخیر شد و حرف نزد


شب به شب منتظرم بود و دلش پر آشوب

شب به شب آمدنم دیر شد و حرف نزد


غصه میخورد که من حال خرابی دارم

ازهمین غصه ی من سیر شد و حرف نزد


وای از آن لحظه که حرفم دل او را سوزاند

خیس شد چشمش و دلگیر شد و حرف نزد


صورت پرشده از چین و چروکش یعنی

مادرم خسته شد و پیر شد و حرف نزد


محمدرضا تقیان ، شهرکرد

شعربرای فراق جوان

 شعربرای فراق جوان


شاعر:مرحوم ایرج میرزا 


رسم است هر که داغ جوان دید، دوستان 

رأفت برند حالت آن داغدیده را


یک دوست زیر بازوی او گیرد از وفا 

وان یک ز چهره پاک کند اشک دیده را


آن دیگری برو بفشاند گلاب و شهد 

تا تقویت کند دل محنت رسیده را


جمع دگر برای تسلای او دهند 

شرح سیاهکاری چرخ خمیده را


القصه هر کسی به طریقی ز روی مهر 

تسکین دهد مصیبت بر او رسیده را


آیا که داد تسلیت خاطر حسین 

چون دید نعش اکبر در خون تپیده را؟


آیا که غمگساری و انده بری نمود 

لیلای داغدیده‏ی زحمت کشیده را؟


بعد از پسر، دل پدر آماج تیر شد 

آتش زدند لانه‏ی مرغ پریده را


سرگشته بانوان وسط آتش خیام 

چون در میان آب، نقوش ستاره‏ها


اطفال خردسال، ز اطراف خیمه‏ها 

هر سو دوان چو از دل آتش، شراره‏ها


غیر از جگر که دسترس اشقیا نبود 

چیزی نماند در بر ایشان ز پاره‏ها


انگشت رفت در سر انگشتری به باد 

شد گوشها دریده پی گوشواره‏ها


سبط شهی که نام همایون او برند 

هر صبح و ظهر و شام فراز مناره‏ها


در خاک و خون فتاده و تازند بر تنش 

با نعلها که ناله برآمد ز خاره‏ها

شعرترکی برای فراق مادر

شعرترکی درمقام مادر

شاعر:عبادی


گئتدین ای یورقون آناقلبیمی ویران ائلدین

منه بوعالمی سن قورخولی زندان ائلدین


سن سیز ای روح روان، قالمادی جسمیمده توان

حشره جک گوزلریمین،اشکینی باران ائلدین


قولاقیمدا هله ده یات بالا لایلای سسی وار

منه گهوارده سن خدمت شایان ائلدین


ئورگیم قانه دونوبدور، سنون هجرونده آنا

غم اندوهه منی هر گئجه مهمان ائلدون


بیرده آغوشیوه ای کاش، آلاییدون منی سن

بوسینیخ قلبیمی چون،خانه ی احزان ائلدون


چوخدی دردیم دور آنا، قویما دوشم چوللره من

نقدر دردیم اولوب دهریده درمان ائلدون


صحبتیم چوخدی ولی ،قوی بونی آخرده دییم

منی سن شیفته  شاه شهیدان ائلدون حضرت زهرا(س)


مرحوم حاج محمد علی تأیید


مادر ای طاقت جان جانیوه قربان آناجان

قوی دولانسون باشیوا زینب نالان آناجان


من باخان وقته سنون غصه لی آغلار گوزووه

آپارورسان بیر الون تئز قویوسان گول یوزووه

اوندا تغییر ویرورسن او یانیقلی سوزووه

زینبوندن ایدوسن دردیوی پنهان آناجان


دال اولوب الف قدون گل کیمی رنگون سارالوب

سن کیمی هانکی جوان تز بو جهاندا قوجالوب؟

قنفذون ظلمی سنون طاقتووی الدن آلوب

یا فشار در ایدوب قدووی چوگان آناجان


وارنه علت آلوسان بیرالووه اللریمی

بیر الونله داروسان سن بو قرا تللریمی

دارادوقجا دیوسن باشه گلن گونلریمی

تک حسین آدی گلنده دیوسن جان آناجان


قارداشون یوخدی اگر غم گونی غمخوارون اولا

غم یمه یوخدور آنان عاشق دیدارون اولا

سنه زینب آنادی خوشدی پرستارون اولا

سن کیمی ناخوشا جانلار اولا قربان آناجان


ندور علت آناجان دائم ئولومدن دیوسن

گه من غمزده دن گاهی حسندن دیوسن

گه حسینه باخوسان غصه و غمدن دیوسن

منیده آغلادوری صحبت هجران آناجان


سن گیجه یاتموشودون یاتمادی بیرلحظه گوزوم

باشوون اوستونه گلدیم یوزووی گوردوم اوزوم

آناوای اولدی اودورشام وسحردیلده سوزوم

اوسببدن بولورم دردووی الآن آناجان


تک نه نیلی یوزووی سینه وی ده گوردوم آنا

قلبیم اودلاندی گورنده اوگل اعضاده یارا

یارالی سینووه بوزینبوون جانی فدا

بولورم اولمیه جاق دردووه درمان آناجان


آنالارگرچه دیر اوزقزینادردودلین

دیل دئدوقجااوشاق اولسا اوپرحسرتله تلین

فکرینه گاهی گلراولسا قیزی تازه گلین

آناسیزاولسااوگون قلبی اولارقان آناجان


ائشیدردیم توخیاندادیوسن ئولسون آنان

هرگره سالدوقوجان دلده دیردون بالاجان

من اوسوزدن بولورم کرب وبلاایچره هاچان

پیرهن ایستیه جاق شاه لب عطشان آناجان


کوینگین مندن آلانداآنافریادیمه گل

آیریلیق دردی یاماندوراوگون امدادیمه گل

من بوغازیندان ئوپوم سنده منیم دادیمه گل

قویمایول اوسته حسینون اولاگریان آناجان


(تأئیدا)دردووی دی حضرت زهراقزینا

نوحه یازآغلادینه شافع عقباقزینا

یا دی زینب دلیجه عرض ایله طاهاقزینا

دینه ای طاقت جان جانووه قربان آناجان